0

روابط بلاروس و ایران دوستانه است

روابط بلاروس و ایران دوستانه است
بازدید 11

به گزارش خبرگزاری مهر، دیمتری کالت سوف بعدازظهر یکشنبه در دیدار با رئیس علوم پزشکی مازندران روابط بلاروس و ایران را در تمامی سطوح دوستانه توصیف کرد و گفت: همکاری بین دو کشور سریع در حال پیشرفت است و توسعه در زمینه پزشکی یکی از این همکاری‌های ماست.

سفیر بلاروس با اشاره به این موضوع که از سال‌های گذشته نزدیک به هزار دانشجوی ایرانی در دانشگاه بلاروس تحصیل می‌کنند، به علاقه زیاد این کشور به توسعه روابط و همکاری بین کشورهای دیگر در زمینه‌های پزشکی، بهداشت و درمان خبر داد و افزود: یکی از بزرگترین دانشگاه‌های علوم پزشکی در بلاروس وجود دارد و به نظرم خیلی عالی خواهد شد روابط علمی بین دو کشور توسعه یابد و ما آماده‌ایم و می‌خواهیم به طور مستقیم با دانشگاه‌ها همکاری کنیم.

وی ادامه داد: دو پیشنهاد دارم اول اینکه یک سند همکاری بین دو دانشگاه برقرار شود و دیگر اینکه از طریق ویدئو کنفرانس مسئولین دو دانشگاه در جریان وضعیت آموزشی هم قرار بگیرند.

دیمتری کالت سوف سفیر کشور جمهوری بلاروس در ایران با اظهار این مطلب که این دومین سفرش به استان مازندران است بر توسعه روابط و همکاری با دانشگاه علوم پزشکی مازندران تاکید کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *