0

دارنده نشان برنز مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس تجلیل شد

دارنده نشان برنز مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس تجلیل شد
بازدید 9

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار بوشهر یکشنبه شب در این آئین ضمن تشکر از مدیرکل ورزش و جوانان بیان کرد: با تلاش‌ها و مجاهدت یاسر جمالی در حوزه زیرساخت‌های ورزشی و حمایت از قهرمانان و ورزشکاران اقدامات خوبی انجام شده و باعث تحول و ایجاد امیدواری در ورزش استان شده است.

احمد محمدی زاده با قدردانی از موفقیت علیرضا بخت ورزشکار دشتستانی در آوردگاه مسابقات پارالمپیک پاریس گفت: زحمات که در این مسابقات به دست آمد افتخار آفرینی برای ایران و استان بوشهر شد.

وی افزود: این تلاش و کوشش شما بود که این نشان به دست آمد و ما نیز به نوبه خود برای این موفقیت‌ها سپاس گذاریم.

وی اضافه کرد: پس از موفقیت که به دست آمد به مدیر کل ورزش و جوانان و فرماندار دشتستان تاکید شد که استقبال پرشور و تقدیر از این قهرمان و حمایت صورت گیرد.

استاندار بوشهر نیز گفت: اشتغال این ورزشکار فراهم شد و امیدوارم در پارالمپیک آینده خوش رنگ ترین نشان برای این ورزشکار استان به دست آید.

وی گفت: تو کل به خدا و ائمه اطهار و متوسل به خون پاک شهدا ورزشکاران را به قله موفقیت می‌رساند.

استاندار بوشهر گفت: جایگاه شما در بین مردم شایسته است و این مدال نیز اعتبار شما بین مردم استان بوشهر دو چندان کرد و قدر شناس شما خواهند بود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *