0

۳۳۰ هزار دانش‌آموز در یزد سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند

۳۳۰ هزار دانش‌آموز در یزد سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند
بازدید 7

محمدکاظم رحیمی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در مقطع ابتدایی، ۱۳۷ هزار دانش آموز، مقطع متوسطه اول ۶۰ هزار و ۷۰۰ دانش آموز، مقطع متوسطه دوم ۲۴ هزار دانش آموز و همچنین رشته های فنی و حرفه ای و کار و دانش ۲۵ هزار و ۸۰۰ دانش در مدارس دولتی به کلاس های درس وارد می شوند.

وی ادامه داد: با توجه به سیاست های وزارت و همچنین اداره کل آموزش و پرورش امیدواریم بتوانیم فرایند تعلیم و تربیت را در استان به نحوی ساماندهی و سازماندهی کنیم تا علاوه بر اینکه خانواده ها به انتظارات خود دست پیدا می کنند، زمینه های تامین نیروی انسانی مورد نیاز بخش های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه را هم فراهم کنیم که این مهم همراهی و همگامی خانواده ها را می طلبد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد برگزاری جشن غنچه ها و استقبال از دانش آموزان پیش دبستانی، جشن شکوفه ها ویژه پایه اولی‌ها، جشن جوانه ها ویژه پایه هفتمی ها را از جمله برنامه های بازگشایی مدارس اعلام کرد و گفت: روز یکشنبه اول مهرماه با به صدا در آمدن زنگ مقاومت و ایثار، سال تحصیلی جدید رسماً در همه مقاطع و پایه ها شروع خواهد شد.

وی ادامه داد: ظهر روز اول مهر نیز با توجه به تاکیدی که بر روی نمازجماعت مدارس وجود دارد، طنین بانگ توحید با اجرای برنامه مِهر بامُهر شروع خواهد شد و همچنین با حضور دانش آموزان مدارس استثنایی شروع سال تحصیلی این مدارس با زنگ مهر و مهرورزی در روز دوشنبه دوم مهرماه را خواهیم داشت.

رحیمی نژاد، هدف از برنامه های اعلامی را یادآوری و بیان و نشان دادن اهمیت این اتفاق یعنی آغاز بکار مدارس و شروع جنب و جوشی که منتهی به رشد و تعالی و پیشرفت دانش آموزان و فرزندان ما می شود، بیان کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم آنچه رسالت این نهاد و حق فرزندان این مرز و بوم است، و اسناد بالادستی آموزش و پرورش در این رابطه مشخص کرده، با همت عوامل درگیر فرایند تعلیم و تربیت که شامل خانواده، مدرسه و دانش آموز می‌شود، دست پیدا کرده و جایگاه استان را در همه مقاطع و ساحت ها با شکلی برتر حفظ کنیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *