0

رجوع به قرآن کریم و حفظ وحدت عامل پیروزی مسلمانان است

رجوع به قرآن کریم و حفظ وحدت عامل پیروزی مسلمانان است
بازدید 9

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا سیدمهدی چوری ظهر دوشنبه در همایش میلاد پیامبر رحمت ندای وحدت که در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد، اظهار کرد: در سوره توبه آیه ۱۳ آمده که ای ایمانداران از دشمنان می‌ترسید و به جنگ با آنها نمی‌روید در حالی که باید از خدا بترسید و نه از دشمنان.

وی افزود: در سوره حج هم آمده که به مسلمانانی که به آنها ظلم روا شده اجازه جنگیدن داده شده و از آنها در این راه حمایت خواهد شد.

امام جماعت مسجد صلاح الدین مریوان بیان کرد: در بحث جنگ فلسطین و صهیونیست‌ها نسبت به هر اقدامی بیان قرآن یک معجزه و راهگشا است.

ماموستا چوری گفت: همه یهودیان خراب و فاسد نیستند اما غالباً آنها فاسد و خراب هستند و امتی که به حق هدایت می‌شوند باید هدایت شوند.

وی اظهار کرد: برخی از یهودیان خوب هستند ولی در کل بیش از ۲۱۰ آیه قرآن نسبت به یهودیان و رفتارهای نامناسب آنها بیان شده است.

امام جماعت مسجد صلاح الدین مریوان خاطرنشان کرد: بیش از ۴۰ وصف از حال یهود در قرآن وجود دارد که نسبت به رفتارهای ناشایست آنها است.

ماموستا چوری اذعان کرد: از جمله صفات بیان شده مختص یهود که در قرآن بیان شده شامل، پیمان شکستن، آمیختن حق و باطل با هم، دشمنی با انسان‌های عادل، دین اسلام را خراب نشان دادن، ترویج فساد در دنیا، نژاد برتر دانستن خود و قوم برتر دانستن خود و دنیا طلب بودن از صفات آنها است.

وی اذعان کرد: در پروتکل‌های یهود بیان شده که برپا کردن جنگ در سراسر جهان برای نابودی غیر یهودیان، کوتاهی اختیارات دین در جامعه، ترویج ارتباط نامشروع و همجنس بازی، از بین بردن خانواده، انتخاب ملکه زیبایی زنان، در اختیار گرفتن رسانه‌های جهان، انجام معاملات در جهان برای رسیدن به منافع بیشتر همه از مفاد این پروتکل‌ها است.

ماموستا چوری ادامه داد: یهود چیزهایی به نبی اکرم نسبت دادند و قرآن را ناحق نشان می‌دهند که برخی می‌پندارند این صفت‌ها درست است.

وی بیان کرد: یهودیان تبعید شده بودند که با تلاش انگلیس و آمریکا و آلمان در سرزمین فلسطین جمع شدند و امروز تاوان آنرا مردم غزه می‌دهند.

امام جماعت مسجد صلاح‌الدین مریوان اذعان کرد: اسلام تنها با عنوان اینکه فرد کافر و غیرمسلمان است، با او جنگ نمی‌کند بلکه با عنوان دفع تهاجم با آنها جنگ می‌کند، و در خاک فلسطین مسلمانان به ناحق به جنگی که سایر کشورها با یهود داشتند وارد شدند.

ماموستا چوری افزود: یهود در بدو ورود به فلسطین ۷ درصد از خاک فلسطین را خریداری کردند که امروز با اعلام قدرت‌گیری خود بیش از ۸۰ درصد خاک آنها را اشغال کردند و جنگیدن با آنها جایز و واجب است.

وی گفت: توصیه قرآن برای ما مسلمانان روی‌آوری به قرآن است، قرآن چون زنده است امروز دشمنان زیادی دارد پس مسلمانان باید به آن رجوع کنند با کار فرهنگی و تربیت فرزند صالح و جهادی عقیده و جهاد قرآن را به جا آوردند.

ماموستا چوری بیان کرد: قرآن اساس کار است و کفر آشکار این است که با مرگ و عذاب یک نفر ابراز خوشحالی کرد و محبت به یهودیت و پیروزی آنها کفر مطلق است.

وی عنوان کرد: ضعف ایمان ما و نبود ایمان دلیل عدم موفقیت و پیروزی ما است که باید به دنبال چاره کار بود.

امام جماعت مسجد صلاح الدین مریوان خاطرنشان کرد: قرآن کریم معجزه راهگشا است و رجوع به این کلام الهی و حفظ وحدت عامل پیروزی مسلمانان و نابودی رژیم صهیونسیتی و دشمنان اسلام خواهد بود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *