0

برگزاری همایش ملی بزرگداشت روز شعر و ادب فارسی در تبریز

برگزاری همایش ملی بزرگداشت روز شعر و ادب فارسی در تبریز
بازدید 5

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن گلی با اشاره به اهمیت این مناسبت ملی اظهار داشت: آئین ملی بزرگداشت روز شعر و ادب فارسی ساعت ١۶ سه شنبه ٢٧ شهریور ماه با حضور شاعران، اهالی فرهنگ و ادب و عموم علاقمندان شعر و موسیقی و جمعی از مسئولین ملی و استانی در تالار پتروشیمی تبریز برگزار خواهد شد.

گلی اجرای موسیقی توسط هنرمندان استانی و ملی از جمله محمد معتمدی، شعر خوانی شعرای برجسته استان و کشور، تجلیل از برخی اساتید و فعالان حوزه شعر و ادب، یاد کرد و بزرگداشت دکتر تجلیل استاد برجسته ادبیات فارسی، رونمایی از چند کتاب و سخنرانی برخی مسئولین استانی و ملی را از جمله برنامه‌های این آئین ملی عنوان نمود.

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به مشارکت شهرداری منطقه ٢ تبریز در برگزاری این آئین ملی، هم افزایی دستگاه‌های علمی و فرهنگی استان در بزرگداشت روز شعر و ادب فارسی با ده‌ها رویداد فاخر فرهنگی، ادبی و هنری را قابل تقدیر توصیف نمود.

گلی، گلباران مقبره استاد شهریار از ساعت ٩ صبح روز سه شنبه همزمان با سالروز وفات این شاعر بزرگ و برگزاری محفل شب شعر در مقبره الشعراء تبریز در شامگاه روز دوشنبه ٢۶ شهریور را از دیگر برنامه‌های بزرگداشت روز شعر و ادب فارسی بر شمرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *