0

قرآن نسخه شفابخش و سعادت بشر از ازل تا ابد است

قرآن نسخه شفابخش و سعادت بشر از ازل تا ابد است
بازدید 7

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا باوقار عصر دوشنبه در جشن قرآنی و آئین اختتامیه کلاس‌های تابستانی دارالقرآن‌الکریم اظهار کرد: قرآن محکم‌ترین سند سعادت و جامع‌ترین قانون خوشبختی در دنیا و آخرت است و اگر می‌خواهیم تا فرزندانمان در آرامش و سعادت باشند باید به نص صریح این کتاب آسمانی عمل کنیم.

وی با بیان اینکه شیوه زندگی سعادتمندانه و زندگی اسلامی و آرمانی با یادگیری قرآن میسر می‌شود، خاطرنشان کرد: سبک زندگی قرآنی برای بشریت امروز بهترین روش زیستی است و انسانی که به دنبال نورانیت، معنویت و سعادتمندی است باید سبک زندگی قرآنی را بیاموزد.

امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر با تاکید بر اینکه زیستن به روش قرآنی زیستی مومنانه است، تصریح کرد: قرآن کتاب جامع زندگی و دستور العمل اخلاقی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی است.

حجت‌الاسلام باوقار به بعد سیاسی قرآن نیز اشاره کرد و گفت: هر چقدر در جامعه به طرف آموزه‌های قرآنی حرکت کنیم هجمه دشمنان نیز افزایش می‌یابد چرا که تمام تلاش‌های دشمنان این است که ما را از سمت و سوی قرآن دور کنند.

وی مسئله حجاب را جزو ضروریات دین اسلام دانست و ادامه داد: اولین فایده حجاب به خود فرد بر می‌گردد و اگر فرد حجاب داشته باشد در جامعه مورد اهانت قرار نمی‌گیرد و سعادتمندانه زندگی می‌کند ولی اگر حجاب کنار گذاشته شود انسان‌های بوالهوس و شیطان صفت نمی‌گذارند فرد زندگی راحتی را تجربه کند.

امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر با بیان اینکه در جوامع امروز زندگی غربی ترغیب و ترویج می‌شود، افزود: خانواده در دنیای غرب معنای واقعی خود را از دست داده و امروز با رنگ و لعاب زندگی غربی می‌خواهند ملت‌ها را از آموزه‌های قرآنی و معنای عمیق خانواده دور کنند که عاقبتی جز فساد و نابودی ندارد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *