0

شهروندان آبیار آذربایجان شرقی تجلیل شدند

شهروندان آبیار آذربایجان شرقی تجلیل شدند
بازدید 8

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی در مراسم تجلیل از شهروندان “آبیار” بر اهمیت ارتقای فرهنگ مصرف بهینه آب و افزایش آگاهی عمومی در خصوص منابع آبی تأکید کرد.

وی با اشاره به نقش کلیدی مشارکت مردم و نهادهای مدنی در مدیریت مصرف آب و حل چالش‌های زیست‌محیطی، حفظ منابع آبی استان را حیاتی دانست و از اقدامات شرکت آبفا در این زمینه خبر داد.

وی همچنین از همراهی مشترکین در گزارش موارد تخلف و هدررفت آب قدردانی کرد و افزود که سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان (۱۲۲) به‌عنوان پل ارتباطی با شهروندان به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات است.

مدیرعامل همچنین تأکید کرد که این لوح‌های تقدیر بیانگر اهمیت و ارزش مشارکت شهروندان مسئولیت‌پذیر است و شرکت آب و فاضلاب استان به‌عنوان بخشی از وزارت نیرو این همکاری‌ها را ارج می‌نهد.

وی تصریح کرد که گزارش‌های شهروندان از هدررفت آب، نقش مهمی در حفظ منابع آبی ایفا می‌کند و این روند باید ادامه یابد.

عظیم‌پور، قائم‌مقام شرکت آب و فاضلاب نیز در این مراسم با تشکر از مدیرعامل شرکت برای دستور تجلیل از شهروندان “آبیار”، به اهمیت احساس مسئولیت شهروندان در همکاری با شرکت آب و فاضلاب اشاره کرد و این تجلیل را به‌عنوان یک ابتکار نوین در سطح کشور معرفی کرد.

در پایان مراسم، شهروندان “آبیار” انتقادات و پیشنهادات خود را ارائه کردند و با اهدای لوح تقدیر از آنان قدردانی شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *