0

کریدور فرهنگی بین خوی و قونیه ایجاد شود

کریدور فرهنگی بین خوی و قونیه ایجاد شود
بازدید 7

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدصادق معتمدیان، با اشاره به آخرین وضعیت طرح فرهنگی و تاریخی شمس تبریزی خوی، اظهار کرد: وجود آرامگاه شمس تبریزی در خوی یک ظرفیت بی‌نظیر برای توسعه گردشگری در این شهرستان ایجاد کرده است و با توجه به دوستی شمس و مولانا تکمیل این مجموعه می‌تواند یک کریدور فرهنگی بین قونیه ترکیه و خوی ایجاد شود.

وی افزود: در آذربایجان غربی سه کریدور فرهنگی برای جذب گردشگری و معرفی فرهنگ و هنر استان تعریف شده است که یکی از کریدورها از خوی عبور می‌کند و این امر نیازمند توجه ویژه به تقویت زیرساخت‌های گردشگری در این شهرستان است.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: برای اجرای پروژه فرهنگی و هنری شمس تبریزی خوی باید چند پلاک اطراف آرامگاه آزادسازی شود که شهرداری و شورای شهر در اسرع وقت باید برای خرید و آزادسازی این پلاک‌ها اقدام کنند.

معتمدیان گفت: اقدام دیگر برای معرفی و ایجاد کریدور فرهنگی بین خوی و قونیه، بین‌المللی کردن فرودگاه خوی بوده چرا که امروزه پروازهای هوایی و داشتن زیرساخت‌ها در این حوزه نقش مهمی در توسعه گردشگری ایفا می‌کند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *