0

آموزش عالی لرستان نیازمند کارهای بنیادی است

آموزش عالی لرستان نیازمند کارهای بنیادی است
بازدید 6

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوطالب شفقت در شورای آموزش عالی لرستان در حاشیه سخنانی، اظهار داشت: در این جلسه با حضور معاون عمرانی استاندار، شهرداران خرم‌آباد و بروجرد و رؤسای دانشگاه‌های لرستان، علوم پزشکی و آیت‌الله بروجردی مشکلات بین این نهادها به‌ویژه در راستای حمل‌ونقل دانشجویان بررسی و مرتفع خواهند شد.

وی تأکید کرد: شهرداران موظف هستند دراین‌خصوص یا مشکلات حمل‌ونقل را مرتفع کنند و یا برای انعقاد قرارداد دانشگاه‌ها با بخش‌های خصوصی حمل‌ونقل حمایت‌های لازم را انجام دهند.

استاندار لرستان با اشاره به دانشگاه‌ها به‌عنوان مراکز فکری، علمی و نخبگانی استان، تصریح کرد: از مجموعه دانشگاهی انتظار داریم نسبت به رفع مشکلات توسعه‌ای استان راهکار و برنامه ارائه دهند.

شفقت، تصریح کرد: در بخش آموزش عالی استان نیز باید کارهای بنیادی باخرد جمعی تدوین و اجرا شوند.

وی گفت: مجموعه دانشگاهی می‌بایست با شناسایی نقاط ضعف و قوت و استدلال در حوزه آموزش عالی برای تداوم حیات آموزشی برنامه طراحی کنند.

استاندار لرستان در مورد دانشگاه فرهنگیان، عنوان کرد: این مجموعه برای تأمین و تربیت‌معلم در مدارس استان زمینه حضور دست‌کم چهارهزار دانشجو در سال و جذب حداقل هزار و ۲۰۰ دانشجو در سال برنامه‌ریزی کند.

شفقت در مورد سایر دانشگاه‌ها از جمله علوم پزشکی، لرستان، آزاد اسلامی، پیام‌نور و علمی‌کاربردی، تصریح کرد: این مراکز آموزشی می‌بایست بر اساس انتظار و نیاز جامعه مدل جذب دانشجو به تفکیک رشته ارائه دهند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *