0

آتش‌افروز جنگل‌های لرستان ۱۱.۱۳۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال جریمه شد

آتش‌افروز جنگل‌های لرستان ۱۱.۱۳۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال جریمه شد
بازدید 9

به گزارش خبرگزاری مهر، با پیگیری‌های مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان و رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دلفان، رئیس دادگاه عمومی بخش «کاکاوند» دلفان یکی از عوامل آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع را نقره‌داغ کرد.

فردی که مبادرت به آتش‌سوزی عمدی در سطح جنگل‌ها و مراتع کرده بود، موضوع شکایت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دلفان واقع شد که رئیس دادگاه عمومی بخش «کاکاوند» در اقدامی تحسین‌آمیز، فرد متخلف را به مبلغ ۱۱.۱۳۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال معادل یک میلیارد و ۱۱۳ میلیون تومان جریمه کرد.

این تنها گوشه‌ای از جرایم سخت دستگاه قضا است و تمام عواملی که عامدانه جنگل‌ها و مراتع استان را به آتش کشیدند، بدانند چنین سرنوشت تلخی در انتظار آنها است و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان با احدی مماشات نخواهد کرد و به‌زودی دیگر عوامل عمدی حریق‌ها در سطح استان نیز به دست دستگاه عدالت سپرده خواهند شد تا دستگاه قضا برای سزای عمل ناجوانمردانه آتش‌زدن مراتع و جنگل‌ها با آنان برخورد قاطع و قانونی به عمل آورد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *