0

تقویت نیروی انسانی و نظام اداری در استان بوشهر دنبال می‌شود

تقویت نیروی انسانی و نظام اداری در استان بوشهر دنبال می‌شود
بازدید 8

به گزارش خبرنگار مهر، رحمت‌الله حسن ابرهیمی عصر سه‌شنبه در مراسم تجلیل از مدیران و کارکنان برتر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر جامعه همواره مرهون تلاش‌های کارکنان نظام سلامت بوده و سلامت مردم به دست شما عزیزان تأمین می‌شود.

وی عنوان کرد: کسب پیاپی رتبه برتر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در جشنواره شهید رجایی نشان از توانمندی، شایستگی و تدبیر تمام مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر افزود: توجه جدی به شرح وظایف دستگاه‌های اجرایی، بازنگری شرح وظایف کارکنان، آموزش صحیح و منطبق با نیاز واقعی کارکنان، شفاف‌سازی فرآیندها و نظام‌مند نمودن پست‌های سازمانی و توجه ویژه به دولت الکترونیک ازجمله مواردی است که نیاز به بازنگری داشته و مانع از توسعه نظام اداری است.

حسن ابرهیمی تصریح کرد: عزم و همت مدیران ارشد و کارکنان دستگاه‌های اجرایی به نحوی است که این مانع مذکور که از چابک سازی نظام اداری پیشگیری می‌کند در حال رفع شدن بوده و یکی از اهداف مهم جشنواره شهید رجایی نیز ارزیابی دستگاه‌ها در ارائه خدمات به مردم است.

وی اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از جمله دستگاه‌هایی است که توان اجرایی بالایی داشته و در رقابت سخت و سنگین موفق به کسب این عنوان‌شده و امیدواریم این موفقیت ادامه‌دار باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: هرگاه ارتباط بین مدیر و کارکنان ارتباط معنادار و مؤثری باشد آن دستگاه کارآمد و موفق بوده و می‌تواند هرساله شکوهمند شده و در جایگاه رفیعی قرار گیرد.

آئین گرامیداشت روز کارمند با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، اعضای هیأت رئیسه، مدیران و کارکنان در سالن شهید بهشتی دانشگاه برگزار شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *