0

قهرمانی آذربایجان‌شرقی در رشته سنگ‌نوردی کشور هدف ما است

قهرمانی آذربایجان‌شرقی در رشته سنگ‌نوردی کشور هدف ما است
بازدید 4

به گزارش خبرگزاری مهر، میرعلی آقا سیدی در مراسم اختتامیه نهمین دوره مسابقات سنگ نوردی قهرمانی کشور اظهار داشت: مسابقات سنگ نوردی قهرمانی کشور در رده سنین نهالان و نوجوانان دختران و پسران به میزبانی تبریز در سالن کوثر تبریز برگزار گردید.

وی گفت: با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی، اداره ورزش و جوانان تبریز، حمایت اسپانسرها و پتانسیل هیأت کوه نوردی استان توانستیم میزبانی مسابقات را کسب کنیم طی آن رده دختران ۲۳ و ۲۴ شهریور و رده پسران ۲۵ و ۲۶ شهریور برگزار شد.

وی در مورد وضعیت استان آذربایجان‌شرقی در این رشته گفت: با توجه به اینکه سالن کوثر تبریر دو سه سال است در اختیار سنگ‌نوردی استان قرار گرفته در این مدت روی بخش قهرمانی کار کردیم و امیدواریم در سال‌های آینده سکوهای بیشتری را در اختیار بگیریم و الان ورزشکاران ما در رتبه‌های دوم و سوم کشوری قرار دارند و برنامه ما رسیدن به سکوی قهرمانی است.

آقاسیدی تصریح کرد: این رشته المپیکی بوده و امیدواریم روزی در این رویداد بزرگ صاحب سهمیه شویم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *