0

باغ‌موزه دفاع مقدس البرز سال آینده افتتاح می‌شود

باغ‌موزه دفاع مقدس البرز سال آینده افتتاح می‌شود
بازدید 7

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل اسلامی روز چهارشنبه ۲۸ شهریور در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به تشریح برنامه‌های در هفته دفاع مقدس پرداخت و اظهار کرد: ویژه برنامه رژه نیروهای مسلح در ۳۱ شهریورماه در منطقه حصارک کرج، آئین ملی تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس که به صورت همزمان با سخنرانی رهبر معظم انقلاب برگزار خواهد شد و در استان البرز از ساعت هشت صبح روز چهارم مهرماه در تالار شهدای نژاد فلاح کرج برگزار می‌شود از مهمترین برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان البرز است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت بهره داری از باغ موزه دفاع مقدس استان البرز، تصریح کرد: به یاری پروردگار باغ موزه دفاع مقدس استان البرز سال آینده در هفته دفاع مقدس به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با تاکید بر اهمیت تولید محتوا در حوزه ایثار و شهادت، افزود: در کنار تکمیل ابر پروژه باغ موزه دفاع مقدس استان البرز کارگروهی در جهت تولید محتوا در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز تشکیل شده است.

سردار اسلامی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی در حوزه ایثار و شهادت، وظیفه خبرنگاران در زمینه تبیین فرهنگ و معارف دفاع مقدس را سنگین عنوان و خاطرنشان کرد: خبرنگاران با قلم و حضور در سنگر تولید محتوا باید دین خود به شهدا را ادا کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *