0

شهرداری در ایجاد اتاق ویژه برای سرمایه‌گذاران کوتاهی کرده است

شهرداری در ایجاد اتاق ویژه برای سرمایه‌گذاران کوتاهی کرده است
بازدید 7

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر کاوسی‌امید در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به لزوم انجام برخی پروژه‌های مهم در سطح شهر، اظهار کرد: با توجه به مسائل مختلف، ایجاد میدان بار جدید یکی از نیازها و ضروریات شهر همدان است.

وی خواستار تعیین تکلیف هرچه سریع‌تر میدان بار جدید شد و گفت: شهرداری برای حل مشکل میدان بار باید تدبیر عاجل داشته باشد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: میدان بار فعلی پاسخگوی نیاز شهر نیست و مشکلات متعددی در بحث تردد کسبه به منظور تهیه میوه و تره‌بار در محل کنونی وجود دارد.

کاوسی‌امید با تأکید بر اینکه شهرداری هر چه سریع‌تر در بحث میدان بار جدید مکان‌یابی دقیق و درستی انجام دهد، افزود: اجرای این پروژه با توجه به مشکلات موجود باید در اولویت قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به لزوم تشکیل اتاق ویژه برای سرمایه‌گذاران در شهرداری، تصریح کرد: شهرداری باید به منظور جذب سرمایه‌گذاران برای اجرای پروژه‌های مهم و اثرگذار در شهر، عزم جدی داشته باشد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر همدان یادآور شد: شهرداری در ایجاد اتاق ویژه برای سرمایه‌گذاران کوتاهی کرده است و این مهم با توجه به ضرورت باید در دستور کار قرار گیرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *