0

پیام مجمع نمایندگان مازندران در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی

پیام مجمع نمایندگان مازندران در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی
بازدید 6

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا حاجی پور در پیامی آورده است: اقدام سبوعانه و ضد انسانی رژیم صهیونیستی در انفجار وسایل ارتباطی درکشور دوست و برادر لبنان که به مجروحیت و شهادت جمعی از مردم مؤمن و عناصر خدوم حزب الله منجر شد، پرده دیگری از ماهیت پلید رژیم کودک کش اسرائیل را نمایان کرد.

در ادامه آمده است: بی گمان این قبیل اقدامات تروریستی که بواسطه ماهیت رژیم اشغالگر قدس شریف طرح ریزی و اجرایی می‌شود، نزد افکار عمومی منفور و محکوم است و حقارت و دریوزگی بیش از پیش سران جنایتکار رژیم جعلی صهیونیستی و نیز اقتدار محور مقاومت و رزمندگان شجاع حزب الله لبنان را اثبات می‌کند.

اینجانب به نمایندگی از اعضای مجمع نمایندگان مردم شریف استان ولایتمدار مازندران در مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن این جنایت آشکار و ضد بشری رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان و ابراز همدردی با مردم مقاوم و غیور مردان حزب الله و تاکید بر تداوم ایستادگی و مقاومت برابر ددمنشی‌های رژیم منحوس صهیونیستی، توفیقات مضاعف رزمندگان جبهه مقاومت را در راه نابودی قطعی رژیم موقت صهیونیستی از خداوند سبحان مسئلت دارم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *