0

۲۵۳ کوخه زنده گیری پرندگان شکاری در استان بوشهر تخریب شد

۲۵۳ کوخه زنده گیری پرندگان شکاری در استان بوشهر تخریب شد
بازدید 6

سید احسان موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در استان بوشهر نسبت به رصد شبانه‌روزی مناطق مختلف حفاظت شده اقدامات خوبی صورت گرفته و محیط‌بانان به صورت شبانه‌روزی مشغول فعالیت هستند.

وی با اشاره به اقدامات سودجویان برای زنده‌گیری و قاچاق پرندگان شکاری و کوخه‌نشینی در سطح دشت‌های استان بیان کرد: در همین راستا تیم‌های نظارتی و مقابله‌ای فعال شده و مشغول فعالیت هستند.

موسوی از تلاش و همکاری نهادهای امنیتی، انتظامی و قضائی برای مقابله با تخلفات در این حوزه خبر داد و گفت: به منظور مقابله با صید و شکار غیرمجاز در استان بوشهر اقدامات و پیگیری‌های گسترده‌ای صورت گرفته است.

وی با اشاره به اجرای عملیات‌های متعدد برای مقابله با متخلفین شکار در استان افزود: طی سال گذشته ۷۸۰ نفر ساعت مأموریت انجام و ۱۳ شکارچی متخلف دستگیر شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان بوشهر از شناسایی و تخریب ۲۵۳ کوخه زنده گیری پرندگان شکاری خبر داد و اضافه کرد: از شکارچیان متخلف، بهله پرنده شکاری و ۸ قطعه هوبره کشف شد.

وی بیان کرد: در عملیات‌های برخورد با کوخه نشینان ۳۳ پرنده دلیجه و ۲۴۲ قطعه قمری و سایر پرندگان نیز رهاسازی شد.

موسوی از دستگیری یک متخلف در شهرستان دشتستان خبر داد و بیان کرد: محیط بانان اداره حفاظت محیط زیست دشتستان یک متخلف کوخه‌نشین سیار را دستگیر و از وی سه قطعه قمری کشف و ضبط شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *