0

توزیع حدود ۳۰۰ تن کالای اساسی تنظیم بازار در قزوین

توزیع حدود ۳۰۰ تن کالای اساسی تنظیم بازار در قزوین
بازدید 5

شهرام رحمانی در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۳۰۰ تن کالای اساسی در قالب طرح تنظیم بازار در استان قزوین توزیع شده است.

این مسئول با بیان اینکه کالاهای تنظیم بازار با هدف کاهش معضل کمبود کالاهای اساسی و کاهش دغدغه مردم توزیع می‌شود، ادامه داد: شکر، برنج هندی و پاکستانی، مرغ منجمد، گوشت قرمز منجمد و … در قالب طرح تنظیم بازار و با نرخ دولتی توسط شبکه تعاون روستایی استان قزوین توزیع شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به مردمی بودن ساختار تعاونی های روستایی، توزیع کالاهای تنظیم بازار توسط تعاون روستایی تاثیر مثبتی بر قدرت خرید مردم و حذف واسطه ها داشته است و عرضه مستقیم محصولات به نفع تولید کننده و مصرف کننده است و با حذف واسطه‌ها فاصله بین تولیدکننده و مصرف کننده کاهش می‌یابد.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین اظهار کرد: مسئولیت توزیع کالاهای اساسی را اتحادیه شرکتهای تعاونی روستایی استان، شهرستان قزوین، شهرستان تاکستان و شرکت تعاونی روستایی ۱۷ شهریور بر عهده داشته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: کالاهای یاد شده با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار در غرفه های تعیین شده و یا مراکز عرضه نمایشگاهی در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *