0

۴ گزینه نهایی دولت برای تصدی استانداری خراسان رضوی

۴ گزینه نهایی دولت برای تصدی استانداری خراسان رضوی
بازدید 6

موسی الرضا حاجی بگلو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به راستی اداره مهم‌ترین جایگاه‌های مدیریتی باید به دستان توانمند افرادی سپرده شود که دغدغه‌ای جز خدمت به مردم نداشته باشند.

رئیس شورای اسلامی استان خراسان رضوی افزود: انتخاب شایستگان و معرفی نخبگان جهت سکانداری مهمترین ارکان مدیریتی، دغدغه اصلی شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان بوده و امیدواریم که انتصابات بر همین مبنا صورت پذیرد.

وی بیان کرد: براساس آنچه شنیده شده است دولت به ۳ گزینه نهایی برای تصدی استانداری خراسان رضوی رسیده است و از آقایان محمدرضا معتمدیان، غلامحسین مظفری، رضا شیران خراسانی و هاشم امینی به عنوان گزینه‌های نهایی یاد می‌شود.

حاجی بگلو ابراز کرد: مقوله مهم شایسته سالاری رمز موفقیت در دولت جدید بوده و ایجاد فضای همدلی و مشارکت در کشور و بالاخص جامعه، بدون همفکری با نخبگان سیاسی امکان پذیر نخواهد بود.

رئیس شورای اسلامی استان خراسان رضوی گفت: امیدواریم فردی شایسته و توانمند برای تصدی جایگاه استانداری خراسان رضوی توسط دولت انتخاب شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *