0

یادمان شهدا برای نخستین بار در دماوند برگزار می‌شود

یادمان شهدا برای نخستین بار در دماوند برگزار می‌شود
بازدید 5

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامرضا نجفی، عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان اظهار کرد: طی برنامه‌ریزی انجام شده در ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان دماوند، بیش از ۵۰ عنوان برنامه برای اجرا در این هفته پیش‌بینی شده است.

وی افزود: این برنامه‌ها در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌ها، محلات، مساجد و ادارات شهرستان دماوند در قالب بیش از ۳۰۰ مورد اجرایی خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دماوند گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا، یادواره‌های شهدا، غبارروبی گلزار مطهر شهدا، برگزاری مراسم آبروی محله، قرائت دعاهای ندبه و کمیل جز برنامه‌هایی بوده که در هفته دفاع مقدس اجرایی خواهد شد.

نجفی تصریح کرد: برنامه‌های شاخص امسال با محوریت موضوعات فرهنگی است و یکی از آنها یادمان شهدا بوده که برای نخستین بار در شهرستان دماوند در مساحت ۱.۵ هکتار مشابه یادمان‌های جنوب کشور شکل می‌گیرد.‌

وی بیان کرد: در حوزه ورزشی نیز برنامه‌های پیاده‌روی خانوادگی، مسابقات جام فوتسال، تنیس روی میز، فوتبال دستی کوه پیمایی به یاد شهدا در شهرها و روستاهای شهرستان دماوند برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دماوند ادامه داد: موضوع کاروان مقاومت چند سالی است که با محوریت مدارس راه‌اندازی شده و امسال در هفته دفاع مقدس نیز این کاروان در مدارس شهرستان دماوند جهت روایت‌گری دوران هشت سال دفاع مقدس حضور پیدا خواهد کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *