0

صادرات گمرک کاشان از ۱۵ استان کشور بیشتر است

صادرات گمرک کاشان از ۱۵ استان کشور بیشتر است
بازدید 5

مصطفی معینی در حاشیه سفر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به کاشان و موضوعات مرتبط با آن در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه کاشان به غیر از مراکز استان‌ها تنها شهرستانی است که دارای نماینده ولی فقیه است، اظهار داشت: از این رو لازم است تا مدیران استانی و کشوری نگاه ویژه ای به کاشان و آران و بیدگل داشته باشند.

وی با بیان اینکه سفر رئیس مجلس برکات زیادی برای منطقه خواهد داشت، ابراز داشت: امیدواریم پس از حضور رئیس مجلس در کاشان شاهد پیشرفت پروژه‌های عمرانی همانند جاده آران و بیدگل به تهران و مشهد مقدس از مسیر چرمشهر و منطقه ویژه اقتصادی کاشان باشیم.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه لازم است اختیارات فرمانداری‌های ویژه همچون کاشان افزایش پیدا کند، تصریح کرد: این موضوع می‌تواند بسیاری از مشکلات و موانعی پیش روی توسعه شهرستان کاشان در راستای خدمت بیشتر به مردم برطرف کند.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین ویژگی‌های کاشان در بخش تولید و صنعت است، گفت: صادرات گمرک کاشان به خارج از کشور از ۱۵ استان دیگر کشور بیشتر است و این نشان می‌دهد که منطقه کاشان و آران و بیدگل پتانسیل خوبی در توسعه اقتصادی و صنعتی دارد.

معینی یکی از مطالبات جدی مردم منطقه کاشان و آران و بیدگل را استان شدن دانست و افزود: با توجه به ظرفیت‌های بالای منطقه این درخواست مردم را با رئیس مجلس نیز مطرح کرده ایم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *