0

افزایش محدوده جغرافیایی شهرستان کنگان موضوعیت ندارد

افزایش محدوده جغرافیایی شهرستان کنگان موضوعیت ندارد
بازدید 3

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر پاریابی پنجشنبه شب در جمع خبرنگاران در خصوص مباحث پیش آمده در مورد افزایش محدوده جغرافیایی شهرستان کنگان گفت: مباحث پیش آمده در فضای مجازی مبنی بر افزایش محدوده جغرافیایی شهرستان کنگان موضوعیت ندارد.

نایب رئیس شورای اسلامی بندر کنگان تصریح کرد: نظر به ابلاغیه منتشر شده از سوی معاون سیاسی فرمانداری کنگان مبنی بر ابلاغ نقاط جغرافیایی جنوب شهرستان کنگان توسط مدیر کل دفتر تقسیمات کشوری گویای تثبیت محدوده جغرافیایی شهرستان کنگان در شهر شیرینو است.

وی اظهار داشت: با بررسی‌های به عمل آمده با استناد به نقشه‌های قدیمی (دهستان شیرینو) شهر کنونی شیرینو و همچنین اسناد ثبتی موجود، مشخص گردیده که محدوده جغرافیایی شهر شیرینو در شهرستان کنگان همان نقاط ابلاغی از سوی مدیر کل دفتر تقسیمات کشوری است و هیچ گونه افزایش محدوده به معنای واقعی تصرف در محدوده شهرستان همجوار رخ نداده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کنگان توضیح داد: بدیهی است در محدوده و نقاط اعلامی از سوی مدیر کل دفتر تقسیمات کشوری، برخی از صنایع مستقر در منطقه در حال فعالیت صنعتی می‌باشند که قاعدتاً منافعی برای شهرستان کنگان دارد [از جمله عوارض آلایندگی، مسؤلیت های اجتماعی و غیره] و قابل چشم پوشی نیست.

پاریابی گفت: در پایان در خصوص برخی مطالب منتشر شده توسط برخی از دوستان مبنی بر «به خطر افتادن وحدت و ایجاد تفرقه»، این نکته حائز اهمیت است که وحدت میان برادران و خواهران شیعه و اهل سنت شهرستان کنگان زبانزد عام و خاص و الگویی در جامعه اسلامی است.

ما نیز همواره بر وحدت بین مردم تاکید داریم و برای استحکام وحدت و انسجام میان مردم [شیعه و اهل سنت] با همه توان و وجود کمک می‌کنیم و در این مسیر، همراه هستیم، ضمن حفظ وحدت، بر پیگیری و تأمین منافع مردم شهرستان کنگان نیز همواره تاکید داریم.

وی عنوان کرد: از مسئولین خدمت گذار کشوری و استانی انتظار می‌رود با حمایت از مصوبات قانونی، موجبات اجرایی شدن این ابلاغیه را فراهم نمایند و بهره مندی از منافع این مصوبه برای شهرستان کنگان تسهیل و تسریع کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *