0

تیم‌های اورژانس پیش بیمارستانی بوشهر به یزد اعزام شدند

تیم‌های اورژانس پیش بیمارستانی بوشهر به یزد اعزام شدند
بازدید 5

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ملکی زاده عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از اطلاع از حادثه واژگونی اتوبوس زائران استان بوشهری در مسیر یزد به مشهد، سریعاً از طریق مرکز هدایت عملیات وزارت بهداشت و هماهنگی با EOC استان یزد یک تیم مدیریتی از مرکز فوریت‌های پزشکی و یک نماینده تام‌الاختیار از معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به استان یزد اعزام شدند.

وی تصریح کرد: همچنین طی تماس با رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد وضعیت مصدومین و فرایند درمان بیماران پیگیری شد و تأکیدات لازم در این خصوص صورت گرفت و رئیس اورژانس استان پیگیری‌های لازم را با رئیس اورژانس استان یزد و معاون عملیات اورژانس کشور جهت بررسی دقیق وضعیت مصدومین و انجام اقدامات ضروری و موردنیاز انجام داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: هماهنگی جهت انتقال و تصمیم‌گیری در خصوص ادامه روند درمان مرتباً و به‌صورت مستمر با مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی استان در حال انجام است.

دکتر ملکی زاده اضافه کرد: مقرر شد پس از تثبیت بیماران و ایجاد شرایط ایمن، انتقال بیماران صورت بپذیرد و همچنین با رایزنی‌های صورت گرفته مقرر شد در صورت تثبیت شدن شرایط بیماران و نیاز دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، ناوگان اتوبوس آمبولانس و هواپیمای اورژانس کشور انتقال بیماران را انجام دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: به نوبه خودم از دکتر محمدی زاده استاندار بوشهر و غلامحسین زارعی نماینده مردم محترم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی بابت هماهنگی و پیگیری‌های لازم تقدیر و تشکر می‌کنم و همچنین از طرف مدیران ارشد دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به همکاران و مدیران محترم بیمارستان‌ها و معاون محترم درمان استان یزد و مدیر بحران استان یزد خدا قوت و خسته نباشید می‌گویم و از زحمات آن‌ها تشکر می‌کنم.

احمد حیدری مسئول ستاد عملیات بحران و دکتر حاجیانی نماینده معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی علوم پزشکی بوشهر سریعاً به استان یزد و بیمارستان‌هایی که مصدومین را پذیرش کرده بودند اعزام شدند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *