0

اهدای سانتریفیوژ پی‌آرپی و اسپری کرایو به بیمارستان سینا فرشچیان

اهدای سانتریفیوژ پی‌آرپی و اسپری کرایو به بیمارستان سینا فرشچیان
بازدید 7

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیر انجمن خیریه بیمارستان با اعلام این خبر گفت: خیر سلامت ارجمند بانو سکینه نائینی، یک دستگاه سانتریفیوژ پی آر پی و اسپری کرایو به مبلغ ۳۵ میلیون تومان خریداری و به بیمارستان سینا اهدا نموده است.

وی افزود: بانو سکینه نائینی پیش از این نیز با اهدای مخزن کرایو اقدامات بسیار مؤثری جهت درمان بیماری‌های پوست و مو داشته است.

گفتنی است، دستگاه سانتریفیوژ پی‌آر پی (PRP) تکنولوژی پیشرفته‌ای است که در صنعت پزشکی و زیبایی به کار می‌رود و بر اساس خواص درمانی پلاکت‌های خون برای بهبود و ترمیم بافت‌های بدن استفاده می‌شود.

پزشکانی که PRP را با غلظت قابل توجهی از پلاکت‌های زنده در بافت آسیب دیده اجرا می‌کنند، شاهد افزایش بازسازی بافت و نتایج بهتری هستند.

همچنین اسپری کرایو در پزشکی به عنوان یک روش درمانی برای فریز کردن و از بین بردن بافت‌های ناخواسته یا بیماری‌زا، مورد استفاده قرارمی‌گیرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *