0

وضعیت زیست محیطی کارخانه خمیر کاغذ اترک بررسی شد

وضعیت زیست محیطی کارخانه خمیر کاغذ اترک بررسی شد
بازدید 7

به گزارش خبرگزاری مهر، اعضا شورا تأمین شهرستان لنجان از جمله فرماندار، رئیس دادگستری و دادستان به همراه رؤسای اداره حفاظت محیط زیست و صنعت، معدن و تجارت این شهرستان، از روند پیشرفت پروژه‌های زیست محیطی شرکت خمیر کاغذ اترک بازدید کردند.

در این بازدید از پروژه‌هایی نظیر دیواترینگ جهت خشک کردن لجن، حوضچه‌های ایزوله به منظور جلوگیری از ورود پساب به محیط، ایجاد محل ایزوله برای نگهداری لجن خشک شده و ضایعات پلاستیک، سیستم بازچرخانی قسمتی از پساب و سایر موارد مرتبط بازدید شد.

کارخانه خمیر کاغذ اترک در فاصله ۵۵ کیلومتری جنوب غربی شهر اصفهان در شهرک صنعتی فولاد زرین شهر قرار دارد. این مجموعه بزرگترین کارخانه کاغذ خاورمیانه شناخته می‌شود که از سال ۱۳۸۸ با همکاری شرکت نورکم آلمان در زمینی به مساحت ۲۰۰ هکتار ساخته و راه اندازی شد.

این کارخانه با گذشت چهارده سال فعالیت، هنوز سیستم تصفیه فاضلاب ندارد و فاضلاب بسیار آلوده خود را در محیطی بیرون از کارخانه که نزدیک به باغات مثمر و اراضی کشاورزی است در چهار حوضچه تخلیه می‌کند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *