0

حیات اسرائیل رو به زوال و نابودی می‌رود

حیات اسرائیل رو به زوال و نابودی می‌رود
بازدید 19

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام باقری بنابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان پارس آباد اظهار کرد: سازگاری و مدارا کردن اصل و عامل مهم برای حفظ بنیان مقدس خانواده است.

وی با اشاره به حوادث اخیر غزه خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی و ایادی آنها در جهان موجودات ناپاک و خبیثی هستند که جنایت‌های خود را در دنیا به اوج خود رسانده‌اند.

امام جمعه پارس آباد به موضوع با دستکاری دستگاه‌های پیجر حزب الله لبنان اشاره کرد و گفت: این اقدام سند مسجلی بر ترور است و اگر جامعه اعراب با یکدیگر اتحاد داشتند، چنین موضوعی به وقوع نمی‌پیوست.

حجت الاسلام باقری بنابی افزود: اسرائیل در حال غرق شدن است و با توجه به شرایط پیش آمده اسرائیل به کمک اروپا دست به هر کاری می‌زنند تا نقشه شوم خود را جاری کنند اما غزه و جبهه مقاومت پیروز میدان خواهند بود.

وی روز سرباز و روز بزرگداشت شهدای منا را یادآور شد و بیان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری نمایندگان مجلس حق دخالت در عزل و نصب‌ها را ندارند و به هیچ وجه مصلحت نمی‌دانیم این اتفاق بیفتد بلکه باید با موازین، عدل، انصاف، تقوا و شایسته سالاری به مقام واقعی کلمه، عزل و نصب‌ها صورت گیرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *