0

عزت و قدرت امروز کشور به برکت دفاع مقدس است

عزت و قدرت امروز کشور به برکت دفاع مقدس است
بازدید 5

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام برقراری در نمازجمعه اسلامشهر با اشاره به میلاد باسعادت پیامبر رحمت و امام صادق علیه السلام گفت: پیغمبر اکرم (ص) در دوران جاهلیت روشنی بخش بود و امام جعفر صادق (ع) مظهر دانش و علوم محمد و آل محمد است.

امام جمعه اسلامشهر با اشاره به دو مناسبت آغاز سال جدید تحصیلی و هفته دفاع مقدس گفت: در کشور قریب به ١٢٠ هزار مدرسه داریم، بطوریکه می‌توان گفت هر مدرسه یک ایران کوچک است و مدیران و کادر تربیتی آموزشی مدارس مسئولیت خطیری از حیث راهبری اجتماعی فرهنگی و تربیتی دانش آموزانی که آینده سازان کشور می‌باشند، عهده دار می‌باشند.
حجت الاسلام برقراری گفت: مربیان و کادر فرهنگی و آموزشی در مدارس و البته دانشگاه‌ها شایسته است در تربیت نسل جوان بنوعی رفتار کنند تا شاهد یک نسل علاقمند به آینده کشور و رشد و آبادانی اش باشیم.
وی افزود: چنانچه ما مسئولین درست عمل کنیم و عادلانه در حکمرانی و تقسیم امکانات در کشور رفتار کنیم قطعاً نسل جوان نیز با انگیزه بیشتری در راستای اقتدار و آینده بهتر کشور گام برمی‌دارد.
امام جمعه اسلامشهر همچنین به آغاز هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: اگر امروز عزت و قدرتی داریم به برکت میراث غنی و ارزشمند دفاع مقدس است.
حجت الاسلام برقرای افزود: ٨ سال دفاع مقدس به ما درس مقاومت و جهاد داد و توانسته ایم امروز در عرصه‌های علمی و فناوری سرآمد باشیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *