0

نساجی می توانست برنده میدان باشد

نساجی می توانست برنده میدان باشد
بازدید 13

به گزارش خبرنگار مهر، ساکت الهامی در نشست بعد از بازی با تیم استقلال ضمن تقدیر از شاگردانش و تیم داوری بازی را سنگین، پابه پا دانست و گفت: بازی را خوب شروع کردیم و هارمونی ما نسبت به بازی‌های گذشته خیلی خوب بود.

وی با بیان این که تیم استقلال با ضربات ایستگاهی و خطاهایی که گرفتند ما را اذیت کردند، گفت: ما می‌توانستیم برنده بازی باشیم و نتیجه را تقدیم هواداران می‌کنیم.

الهامی درباره وی ای آر با بیان این که امروز اعتراضی نداشتیم، گفت: وی ای آر کار نویی است و وقت‌های اضافه شرایط تیم را به هم می‌ریزد و ریتم تیم را به هم می‌زند.

سرمربی تیم نساجی مازندران درباره برگشت عباس زاده وی را اسطوره شهر دانست وگفت: هر تیمی چارچوب و قوانینی دارد و دست راست تیم و شرایط اردویی دست وی بود اما وقتی تمرینات را شروع کردیم، چهار روز نیامده بود.

وی با اشاره به حاشیه سازی عباس زاده گفت: مردم با نساجی زندگی کردند و حالشان امروز خوب است و از تصمیم درباره عباس زاده برای حفظ قداست مربیگری عقب نشینی نمی‌کنم.

الهامی درباره وضعیت چمن ورزشگاه گفت: چمن ورزشگاه بلند بود و خواستیم تا آن را کوتاه کنند.

سرمربی تیم نساجی مازندران با اظهار این که هر کسی که حقش باشد بازی می‌کند، گفت: بازیکن بومی و غیربومی نداریم و همه یک تیم هستیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *