0

۲۴۵ برنامه در هفته دفاع مقدس در جنوب ری برگزار می شود

۲۴۵ برنامه در هفته دفاع مقدس در جنوب ری برگزار می شود
بازدید 3

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسن حیدری در حاشیه جلسه دفاع مقدس سپاه ناحیه روح الله ری در جمع خبرنگاران برنامه‌های هفته دفاع مقدس را تشریح کرد و با تاکید بر لزوم حفظ و صیانت از ارزش‌های دفاع مقدس بیان کرد: توجه ویژه به ایام دفاع مقدس یکی از مؤلفه‌های اصلی است که توسط رسانه‌ها، نهادهای فرهنگی، افسران جنگ نرم و همه عوامل درگیر در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی اظهار اشاره کرد: امسال هفته دفاع مقدس بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری به نام «در راه فتح قله ایم» نام گذاری شده است.

حیدری در ادامه از برگزاری بیش از ۲۴۵ برنامه توسط حوزه‌های مقاومت در جنوب ری خبر داد و اظهار کرد: ۲۴۵ برنامه در قالب ۴۴ عنوان شاخص به صورت شهرستانی با حضور مسئولین برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به بخشی از شاخص‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در جنوب شهرستان ری اضافه کرد: رزمایش رهروان شهدا با مأموریت سرکشی و تفقد از خانواده ۴۹۷ شهید. عطر افشانی مزار مطهر شهدا، اعزام کاروان راهیان نور و راهیان پیشرفت، تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان بسیجی، برگزاری برنامه آبروی محله، پویش آزادی زندانیان جرایم غیر عمد، برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی در محلات و مدارس و مساجد، بازسازی منازل مسکونی خانه‌های نیازمندان محلات، روایتگری. دفاع مقدس در مدارس و مساجد، مسابقات ورزشی در سطح محلات اسلامی، نورافشانی در شب میلاد حضرت رسول اکرم (ص)،برگزاری مسابقه‌های متعدد کتابخوانی از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) ری با اشاره به رزمایش کمک مومنانه و توزیع بسته تحصیلی در هفته دفاع مقدس افزود: به مناسبت هفته دفاع مقدس بسته لوازم التحریر در بین خانواده‌های کم برخوردار جنوب شهرستان ری توزیع خواهد شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *