0

کسب رتبه برتر استانی رویداد «الف تا» توسط مدیر هنرستانی در ملارد

کسب رتبه برتر استانی رویداد «الف تا» توسط مدیر هنرستانی در ملارد
بازدید 3

سعید تیموری‌راد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دومین رویداد بین المللی «الف تا» با حضور مدیران و معلمان برتر در برج میلاد تهران از ۲۱ تا ۲۳ شهریور ماه از ساعت ۸ الی ۲۰ برگزار شد.

وی گفت: پس از ارزیابی آثار و تجربیات در چندین مرحله در پنج محور و دو بخش توسط کارشناسان و معلمان باتجربه در سطح استانی هفت نفر از معلمان ملاردی برگزیده شدند.

مدیر آموزش و پرورش ملارد گفت: رویداد «الف‌تا» رویدادی است که با شناسایی و به اشتراک‌گذاری تجربیات خلاقانه و الهام‌بخش، زمینه تعامل و هم‌افزایی میان معلمان، مدیران و عوامل تربیتی و آموزشی مدارس سراسر کشور را فراهم می‌سازد.

تیموری راد گفت: مهدی بشیرنژاد، مدیر هنرستان کاشانی پور این شهرستان موفق به کسب رتبه برتر استانی در بخش مدارس پیشتاز تحول شد و به مرحله کشوری راه یافت.

وی گفت: در بخش مدارس پیشتاز، جمیله یعقوبی و هاجر رجبعلی و در بخش تک تجربه، زهرا شریفی در محور مدیریت و رهبری، لیلا ابراهیمی در محور برنامه تربیتی، علی چهاردولی و فاطمه شاکر، در بخش فرآیند یاددهی-یادگیری شایسته تقدیر استانی شدند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *