0

دفاع مقدس گوهرهای وجود ملت ایران را نمایان کرد

دفاع مقدس گوهرهای وجود ملت ایران را نمایان کرد
بازدید 24

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی دوستی، دفاع مقدس را عرصه دگرگونی و به ظهور رسیدن گوهرهای بیشمار ملت ایران برشمرد و با صدور پیامی، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

متن پیام استاندار هرمزگان به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

فی تَقَلُّبِ الاَحوالِ عُلِمَ جَواهِرُ الرِّجال

حرکت مخلصانه و شجاعانه مردم ایران در دفاع از سرمایه‌های انقلاب و قطع طمع‌ورزی به تمامیت ارضی کشور، همان دگرگونی بزرگی است که گوهرهای بیشمار ملت را بروز و ظهور بخشید.

جزم شدن عزم راسخ ملت بزرگ ایران با توکل و ایمان به خدا و رهبری عالمانه و مدبرانه معمار کبیر انقلاب، دفاع مقدس را مظهر حماسه و ایثار و دانشگاه شناخت قدرت معنوی و استعدادهای مردمی کرد.

مدیریت جنگ تحمیلی با به عرصه آمدن جوانان غیوری رقم خورد که استعدادهای شگرف راهبردسازی شان، هوشمندانه دشمن تا دندان مسلح را زمین گیر کرده و استراتژیست‌های جهان را به حیرت واداشته بود و امروز هم امتداد آن غیرت و دانش، کشور را در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی، تکنولوژی و نظامی بر سکوی افتخار و پیروزی نگه‌داشته است.

همچنان‌که به اذعان جامعه‌شناسان و مکتب پژوهان، مبنا و الگوی جهانی شدن تفکر مقاومت ثمره دفاع مقدس ملت ما از «جمهوری اسلامی» در قالب نوین «مردم‌سالاری دینی» است.

هرچند باز ترمیم آثار و خسارت‌های مادی و معنوی برجا مانده از متجاوزان و تحمیل کنندگان هشت سال جنگ، سال‌ها با اراده و قدرت مردم انجام شده اما برکات دفاع مقدس گنجینه‌ای ارزشمند و برگ زرینی در افتخارات ملت ایران است.

ایمان خالصانه، شور شهادت، حضور و دفاع عاشقانه، مدیریت بداهه و پیچیده، برنامه ریزی خلاقانه، شجاعت فرا اساطیری و هزاران گزاره‌ی نگفته از این کتاب پربرگ که آسایش و امنیت امروزمان را مدیون‌شان هستیم، همه و همه درس‌های بزرگ و بسیاری برای جوانان امروز و فردای کشورمان دارد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و ادای احترام به ایثارگران، هفته دفاع مقدس را به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای”مدظله تعالی”، قوای نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، آزادگان و ملت دلاور و رزمنده ایران اسلامی تهنیت عرض می‌کنم، امید که خداوند متعال توفیق حفظ و معرفی مظاهر و دستاوردهای ارزشمند انقلاب و نظام اسلامی را بیش از گذشته عطا فرماید، ان‌شاءالله.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *