0

رونمایی از سبک جدید خبر رسانی «تراکتور»؛ کدام نشست خبری؟!

رونمایی از سبک جدید خبر رسانی «تراکتور»؛ کدام نشست خبری؟!
بازدید 9

به گزارش خبرنگار مهر، هیئت فوتبال استان لرستان در اطلاع رسانی نشست خبری پیش از بازی دو تیم خیبر خرم‌آباد و تراکتور تبریز تاکید کرد که سرمربی تیم تبریزی به نشست خبری نخواهد رسید.

روابط عمومی هیئت فوتبال استان لرستان در این رابطه گفت: ساعت ۱۹ عصر امروز شنبه نشست خبری پیش از بازی با تراکتورسازی تبریز، با حضور آقای مهاجری سرمربی خیبر در محل کنفرانس ورزشگاه تختی خرم آباد برگزار می‌شود.

داوودی نژاد تاکید کرد که «به دلیل دیر رسیدن تیم تراکتور نشست خبری آقای دراگان اسکوچیچ برگزار نخواهد شد.»

رونمایی از سبک جدید خبر رسانی «تراکتور»؛ کدام نشست خبری؟!

در حالی که نشست خبری پیش از بازی این دو تیم دقایقی پیش در خرم آباد بدون حضور اسکوچیچ آغاز شد که ساعت ۱۴ امروز شنبه خبری در خروجی رسانه رسمی این باشگاه با عنوان «نشست خبری پیش از بازی با خیبر» منتشر و در رسانه‌های مختلف بازنشر شده است!

رونمایی از سبک جدید خبر رسانی «تراکتور»؛ کدام نشست خبری؟!

جدا از غیرحرفه‌ای بودن این سبک خبررسانی و بی توجهی به اصول درست اطلاع رسانی، به نظر می‌رسد این رویه بی‌احترامی به رسانه‌های لرستان و مغایر قوانین فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در راستای تقویت جریان اطلاع رسانی به مخاطبان محسوب می‌شود.

بنابراین گزارش، بازی دو تیم خیبر خرم آباد و تراکتور تبریز روز یکشنبه یکم مهرماه ساعت ۱۹ در ورزشگاه تختی خرم آباد برگزار خواهد شد.

«پیام حیدری» قضاوت این دیدار را بر عهده خواهد داشت و «حسن ظهیری» و «عباس پورحیدری» به عنوان کمک داور وی را همراهی خواهند کرد. وحید زمانی دیگر عضو کادر داوری این بازی است.

دیدار دو تیم خیبر و تراکتور با استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی برگزار خواهد شد.

بازی این دوتیم با رأی کمیته انضباطی بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *