0

زنگ شروع مدارس در مازندران نواخته شد

زنگ شروع مدارس در مازندران نواخته شد
بازدید 4

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری استاندار مازندران صبح یکشنبه در مراسم آئین بازگشایی مدارس مازندران به میزبانی مدرسه متوسطه اول آیت‌الله سید صابر جباری امام‌جمعه فقید بهشهر اظهار کرد: امروز روز شکفتن دانایی بوده و تقارن ربیع و سال تحصیلی مبارک است.

وی افزود: در راه انقلاب باید ثابت قدم بود و در دفاع مقدس ما توانستیم از نداشتن امکانات با ذهن خلاق عرصه را عوض کنیم و جنگ یک رسانه برای ما شد تا دشمن چشم طمع به کشورمان ندوزد.

استاندار مازندران یادآور شد: امروز دفاع مقدس برای کشورهای جهان الگوسازی شد و استکبار امروز با حرکات مذبوحانه در لبنان و غزه و حزب الله، دست از دشمنی برنمی دارد، اما حزب الله و مردم لبنان و غزه با الگوبرداری از ایران اسلامی مقاوم ایستاده است.

وی افزود بیش از ۵۲۰ هزار دانش آموز مازندران تحصیل را شروع کردند و باید تلاش کنیم تا به فتح قله‌ها برسیم و پرچم اسلام و توحید را برافراشته کنیم.

نوری گفت: هدایت حکیمانه امام و امامین انقلاب و رهبری و حضور مؤثر مردم، دفاع مقدس را ماندگار و پیروز کرد.

وی افزود: ۳۶ هزار شهید دانش آموز یکی از رده‌های بالای شهدای ماست که عزت ماست.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *