0

۲ هزار و ۳۶۰ واحد مسکن حمایتی در زنجان واگذار می‌شود

۲ هزار و ۳۶۰ واحد مسکن حمایتی در زنجان واگذار می‌شود
بازدید 6

به گزارش خبرگزاری مهر، بهزاد کردلو گفت: در طرح نهضت ملی مسکن ۶۸ هزار و ۱۱۲ واحد مسکونی در قالب مسکن حمایتی، خود مالکی، بافت فرسوده و مسکن روستایی در استان زنجان تولید می‌شود که از این تعداد ۴۸ هزار و ۱۱۲ واحد شهری و ۲۰ هزار واحد مسکن روستایی است.

وی اظهار داشت: برنامه تولید مسکن شهری در قالب بخش خصوصی (خود مالکی ۱۲ هزار و ۲۸ واحد مسکونی) مشخص شده و در محلات هدف بازآفرینی شهری نیز ۹ هزار و ۲۱ واحد است.

رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: همچنین در قالب مسکن حمایتی توسط دولت ۲۷ هزار و ۶۳ واحد مسکونی تعیین و اجرای بیش از ۲۱ هزار واحد مسکونی در بخش حمایتی آغاز شده است.

کردلو به پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن حمایتی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: بیش از ۶۶ درصد از پروژه‌ها در مرحله نازک کاری و اتمام عملیات اجرایی بوده که شامل سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی است و ۲ هزار و ۸۱۸ واحد از طرح‌های حمایتی مسکن ملی استان نیز در قالب شهری افتتاح شده است.

وی، با بیان اینکه از تعداد واحدهای مذکور پنج هزار و ۶۸۸ واحد در مرحله کارهای پایانی و تحویل واحد است، گفت: بیش از ۲ هزار واحد هم آماده واگذاری به متقاضیان است.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه تاکنون در سه مرحله ۲ هزار و ۸۱۸ واحد از طرح‌های حمایتی مسکن ملی در قالب شهری در استان افتتاح شده است، افزود: در هفته دولت سال ۱۴۰۲و همزمان با سفر وزیر وقت راه و شهرسازی به استان ۸۳۸ واحد مسکن حمایتی شهری افتتاح شد.

به گفته این مسؤول، همچنین دی ماه سال گذشته نیز همزمان با سفر رئیس جمهور شهید به استان یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکن حمایتی شهری افتتاح شد.

کردلو، بیان داشت: در هفته دولت سال جاری هم ۷۸۰ واحد نهضت ملی مسکن در قالب مسکن حمایتی شهری افتتاح شد.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان، خاطرنشان کرد: خبرهای خوشی تا پایان سالجاری در خصوص واگذاری واحدهای مسکن حمایتی به متقاضیان را خواهیم داشت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *