0

ایثارگری مردم ایران در دوران دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین شود

ایثارگری مردم ایران در دوران دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین شود
بازدید 6

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یدالله سلمانیان شامگاه یکشنبه در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه دامغان، بیان کرد: امروز باید نسل جوان ما با واقعیت‌ها و ابعاد دفاع مقدس آشنا شوند.

وی افزود: ابعاد جنگ هشت ساله رژیم بعث عراق با همکاری و حمایت همه جانبه بیش از ۸۰ کشور جهان علیه انقلاب اسلامی، نظام مردم‌سالاری دینی و ایران یکپارچه و قوی می‌بایست برای نسل امروز بیان شود تا با حقایق جانفشانی مردم آشنا شوند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس خواستار بیان کردن از خودگذشتگی‌های شهیدان و ایثارگران و مردم در دوران دفاع مقدس برای نسل جوان شد و گفت: نهادهای آموزشی و فرهنگی در این زمینه فعالیت داشته باشند.

سلمانیان با بیان اینکه شهدا و ایثارگران ما پرورش یافته در دل خانواده‌های عموم ملت ایران از اقشار مختلف در قالب دفاع مقدس حماسه‌هایی ماندنی ساختند، گفت: دستاوردهای این رشادت‌ها نیازمند تبیین است.

در پایان این مراسم گرامیداشت، دانشگاهیان با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهیدان منسوب به دانشگاه و یادگارانی از هشت سال دفاع مقدس، مزار شهیدان گمنام دانشگاه دامغان را با ذکر صلوات و فاتحه، عطرافشانی و گلباران کردند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *