0

ترانسفورماتور ۲۰ کیلو ولت در بندر شهید رجایی طراحی و نصب شد

ترانسفورماتور ۲۰ کیلو ولت در بندر شهید رجایی طراحی و نصب شد
بازدید 17

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین عباس‌نژاد اظهار کرد: یک دستگاه ترانسفورماتور ۲۰ کیلو ولت جرثقیل‌های دروازه‌ای معروف به گنتری کرین با ۹۵ درصد بازده در بندر شهید رجایی طراحی، ساخت و نصب شد.

وی ادامه داد: ترانسفورماتور ساخته شده توسط یک شرکت داخلی معتبر و خوش‌نام در عرصه ساخت ترانسفورماتور بعد از انجام طراحی اولیه، تأمین مصالح ساخت انواع قالب و انجام آزمایشات کارگاهی به بندر شهید رجایی وارد و بر روی گنتری کرین مستقر در بندر شهید رجایی نصب شد.

به گفته مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان؛ ولتاژ اولیه این دستگاه ۲۰ کیلو ولت و ولتاژ ثانویه ۶۳۰ ولت بوده که قابل مصرف در دستگاه‌های مختلف گنتری کرین است.

عباس‌نژاد با بیان اینکه نوع سیستم خنک‌کاری این دستگاه از نوع گردش هوای طبیعی بوده و دارای بالاترین کلاس عایق بندی است، گفت: این ترانسفورماتور با رعایت پیشرفته‌ترین استانداردهای بین‌المللی تولید شده و دارای پنج مرحله قابلیت تنظیم ولتاژ است.

وی همچنین بازده این دستگاه را حدود ۹۵ درصد اعلام کرد و افزود: با طراحی و نصب این تجهیز کشور از ورود این نوع مبدل‌های بسیار ویژه بی‌نیاز خواهد شد.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی اضافه کرد: برداشتن گام مهم در راستای خودکفایی بیشتر ترانسفور ماتورها وظیفه تبدیل ولتاژ بالا به ولتاژ پایین را در شبکه‌های تولید و توزیع قدرت برعهده داشته و باعث کاهش افت توان در شبکه‌ها می‌شوند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *