0

کاهش آسیب‌های اجتماعی نیازمند برنامه اجرایی هدفمند است

کاهش آسیب‌های اجتماعی نیازمند برنامه اجرایی هدفمند است
بازدید 13

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی قویدل، روز دوشنبه با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی موجود قابل کتمان نیست و اقدامات ما متناسب با آسیب‌ها نبوده است گفت: متأسفانه تمام دستگاه‌ها صرفاً به وظایف ابلاغی بسنده نموده‌اند و این کافی نیست.

وی با اشاره به اینکه با تقسیم کار دقیق و نگاه ویژه به شورای اجتماعی و هم افزایی امکان اجرای برنامه‌ها وجود دارد افزود: برنامه‌های کنترل و کاهش آسیب متناظر با اولویت‌های سال جاری در معاونت اجتماعی در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه در برنامه‌های سال جاری گام‌ها و اقداماتی در جهت اجرای پروژه نماد و شوق زندگی در دستورکار قرار دارد گفت: محلات و مناطق شهر کرمان دارای آسیب‌های متفاوتی هستند، برخی محلات استان کرمان دارای آسیب‌های اولویتی بوده و برخی دیگر از بعد اقتصادی و اجتماعی مورد توجه می‌باشند.

وی افزود: همچنین آسیب‌های برخی مناطق در کوتاه مدت قابل پیگیری بوده و برخی دیگر در بلندمدت قابلیت پیگیری دارند. که توجه به این نکات ضروری است.

قویدل گفت: همه موارد بایستی در قالب قرارگاهی و با توجه به ضرورت‌ها و اولویت‌ها اجرا شود، همه ظرفیت‌ها باید تجمیع شود و همه دستگاه‌ها باید در قالب فرایند قرار گرفته و منسجم شوند.

وی افزود: رصدهای آماری و جمع آوری اطلاعات اگرچه پایه و مبنای اقدامات کنترل و کاهش آسیب است، اما نیاز کنونی برنامه اجرایی هدفمند و حکمرانی نظام مند است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *