0

چهار هزار و ۱۷۰ تن برنج و شکر به استان زنجان تخصیص یافت

چهار هزار و ۱۷۰ تن برنج و شکر به استان زنجان تخصیص یافت
بازدید 7

به گزارش خبرگزاری مهر، ولی الله زمانی گفت: سه هزار و ۴۷۸ تن برنج از انواع هندی «۱۱۲۱» و پاکستانی و ۶۹۲ تن شکر سفید برای مصرف خانوارها، صنف و صنعت از محل ذخایر راهبردی، متناسب با موجودی انبارها و با قیمت درب انبار به منظور عرضه در سطح استان زنجان توزیع شد.

وی اظهار کرد: از این میزان برنج توزیع شده، سه هزار و ۳۶۰ تن برنج هندی «۱۱۲۱» و ۱۱۸ تن برنج پاکستانی بوده که در بسته‌بندی ۱۰ کیلویی با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار برای توزیع به صنوف عاملین توزیع حقیقی و حقوقی، مراکز خیریه و بهزیستی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی‌ها در سطح استان زنجان تحویل شد.

زمانی با اشاره به توزیع ۶۹۲ تن شکر سفید میان صنوف عاملین توزیع حقیقی و حقوقی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌ها و غرفه‌های میادین تره بار در سطح استان، گفت: این محصول در بسته‌بندی‌های مختلف با قیمت ستاد تنظیم بازار با احتساب یک درصد مالیات بر ارزش افزوده برای هر کیلوگرم در سطح استان توزیع می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: طی سه سال گذشته ۳۰ هزار و ۵۰۹ تن برنج و شکر برای تنظیم بازار و تأمین نیاز مردم به خصوص اقشار آسیب پذیر به استان زنجان تخصیص یافت.

وی اضافه کرد: در این مدت، ۱۲ هزار و ۹۶۵ تن برنج در قالب ۵۵۶ تن برنج پاکستانی، پنج هزار و ۱۱۹ تن برنج تایلندی رده ب، ۶۶۶ تن برنج تایلندی هومالی، ۱۶ هزار و ۶۲۴ تن برنج هندی ۱۱۲۱ در بسته‌بندی های ۱۰، ۴۰ و ۵۰ کیلویی با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار برای بسته بندی و توزیع میان شهروندان عادی، عاملان توزیع حقیقی و حقوقی، مراکز خیریه و بهزیستی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌ها و اصناف مختلف در سطح استان زنجان عرضه شد.

زمانی اظهار کرد: طی این مدت همچنین ۱۷ هزار و ۵۵۴ تن شکر سفید با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار در سطح استان توزیع شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *