0

عملیات بندری در مازندران ۴۵ درصد افزایش یافت

عملیات بندری در مازندران ۴۵ درصد افزایش یافت
بازدید 11

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید کیاکجوری اظهار کرد: میزان تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیر نفتی در بنادر نوشهر و فریدونکنار طی شش ماهه نخست امسال ،۹۹۱ هزار و ۲۲ تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۵ درصد رشد داشته است.

کیا کجوری با اشاره به عملکرد بنادر نوشهر و فریدونکنار در شش ماهه نخست سال جاری اظهار داشت: عملکرد منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر در بخش تخلیه و بارگیری انواع کالا در این مدت از رشد ۳۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته برخوردار بوده است.

وی افزود: همچنین در مدت یاد شده میزان صادرات کالا از بنادر نوشهر و فریدونکنار، حدود ۱۱۳ هزار و ۴۲۲ تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۲۱۵ درصدی داشته است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران با توجه به رونق چشمگیر فعالیت‌های تجاری در بندر فریدونکنار در سال ۱۴۰۳ گفت: عملکرد بندر فریدونکنار از آغاز سال جاری تا کنون در بخش تخلیه و بارگیری کالا، نسبت به مدت مشابه قبلی ۹۳ درصد رشد داشته است.

گفتنی است محصولات کشاورزی، مواد معدنی، مواد غذایی و لوازم خانگی از مهم‌ترین کالاهای صادراتی به کشورهای همسایه و غلات، کاغذ و مقوا، چوب و تخته از عمده ترین کالاهای وارداتی به این بنادر در سال جاری بوده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *