0

باند سارقان مسلح سیم برق در مازندران متلاشی شد

باند سارقان مسلح سیم برق در مازندران متلاشی شد
بازدید 12

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسن مفخمی شهرستانی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در سطح استان از سوی تعدادی سارق مسلح، موضوع در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، فنی و تحقیقات گسترده پلیسی، شش سارق حرفه‌ای سیم برق را با تجهیزات و ابزار سرقت و تعدادی سلاح سرد و گرم در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی و ۲۰۰ فقره سرقت سیم برق در مناطق غرب استان اقرار کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سردار مفخمی با اشاره به اینکه در این عملیات پلیسی دو مالخر هم دستگیر شدند، افزود: برآورد خسارت این سارقان به تأسیسات برق و زیرساخت‌ها از سوی کارشناسان امر تا این لحظه ۳۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است که با انهدام این باند گام مؤثری در برقراری نظم و امنیت منطقه غرب استان برداشته شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *