0

رتبه آخر کهگیلویه و بویراحمد در توسعه/ مدیران رفوزه باید بروند

رتبه آخر کهگیلویه و بویراحمد در توسعه/ مدیران رفوزه باید بروند
بازدید 18

به گزارش خبرنگار مهر، محمد بهرامی عصر سه شنبه در آئین تودیع و معارفه استانداران سابق و جدید کهگیلویه و بویراحمد، افزود: کسانی که مسؤولیت می‌گیرند، باید به خواست مردم توجه کنند و دولت بدون مردم مفهومی ندارد.

بهرامی با تاکید بر اینکه هرجایی حقوق مردم در میان باشد. هزینه آن را می‌پذیریم، تصریح کرد: این شعار نیست و به آن عمل می‌کنیم.

بهرامی با اشاره به اطلاع از روند معرفی استاندار، تصریح کرد: انتخاب استاندار بر اساس شاخص‌های کمیته انتصابات به دو نفر ختم شد.

بهرامی تسلط و شناخت بر مسائل استان را یک شاخص مهم دانست و گفت: استانداری که شناختی نسبت به استان نداشته باشد. باید یک سال برای تسلط وقت بگذارد.

بهرامی ابراز داشت: بر اساس سه معیار راضی بودم که آقای رحمانی استاندار شود.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی شناخت و تأیید درون استان، سلامت، صداقت و وفای به عهد را از جمله معیارهای انتخاب دانست و بیان کرد: در استان، از قدیم و در بین عشایر جنوب، ایل بزرگ قشقایی همتای سیاسی ما بود.

بهرامی گفت: استاندار و ایل بزرگ قشقایی را مهمان نمی‌دانیم و شما خود صاحب خانه هستید.

وی ابراز داشت: شما فرزند دنا هستید و چشم این مردم و دنا به عمل شما است.

آقای وزیر از دنا دفاع کنید

احمد زاده با تاکید بر اینکه دنا را زخمی کردند، خطاب به وزیر کشور، ابراز داشت: آقای وزیر، دنا منافع ملت و زاگرس است و از آن دفاع کنید.

بهرامی از تأثیر گذاری منابع استان تا بیش از ۵ درصد در کشور خبر داد و بیان کرد: در شاخص‌های توسعه در آخرین رده‌های کشور قرار داریم.

بهرامی با اشاره به اینکه تمام قد از دولت حمایت می‌کنیم. اظهار کرد: در ارزیابی عملکرد دولت، هر مسؤولی و مدیری رفوزه شود و نمره قابل قبول نیاورد، باید کنار برود.

بهرامی با اشاره به اینکه استان باید روی ریل توسعه قرار بگیرد، عنوان کرد: برخی مدیران استان ناکارآمد هستند و باید برای رشد، توسعه و بکارگیری ظرفیت‌ها اقدام کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *