0

وضعیت بسکتبال بانوان در خوزستان ضعیف است

وضعیت بسکتبال بانوان در خوزستان ضعیف است
بازدید 6

به گزارش خبرنگار مهر، جواد داوری پیش از ظهر امروز سه شنبه در مجمع انتخاب رئیس هیأت بسکتبال خوزستان که در سالن جلسات هتل نیشکر اهواز برگزار شد، ضمن تسلیت حادثه معدن طبس، بیان کرد: حدادی اسطوره ورزش کشور در جمع حاضر حضور دارد که برای سال‌ها زحماتی که کشیده از وی تقدیر می‌کنم. برای ایشان مراسم بزرگداشتی برگزار خواهیم کرد تا در ایران و با فرم تیم ملی خداحافظی کند.

رئیس فدراسیون بسکتبال با اعلام اینکه خوزستان سال‌ها برای تمامیت ارضی جنگید، خاکش غیرت دارد و به آن می‌بالیم، عنوان کرد: این استان پتانسیل بسیاری دارد که رئیس جدید هیأت بسکتبال آن باید به این مساله مهم توجه داشته باشد.

وی با بیان اینکه تیم ملی در حال پوست اندازی است، تصریح کرد: باید با دید بهتری بر پایه سرمایه گذاری کرد که در طرح بزرگ استعداد پروری در حال برنامه‌ریزی و کار هستیم.

به گفته رئیس فدراسیون بسکتبال، رشته مذکور نشان خواهد داد بین رشته‌های توپی حرف برای گفتن داریم که البته بسیاری از افراد دیده نمی‌شوند.

داوری ادامه داد: یکی از وظایف فدراسیون علاوه بر مساله حرفه‌ای، توسعه ورزش همگانی و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی است. اگر کودکان به ورزش علاقه مند شوند، مطمئناً آسیب‌ها کمتر می‌شوند و پرداختن به این مهم مدنظر فدراسیون بسکتبال است.

وی با بیان اینکه ۲ سال پیش مطرح کردم هرم موفقیت بسکتبال شهرستان محور بودن است، اظهار کرد: در حال حاضر ۳۰۰ تیم پایه در کشور فعال هستند که پس از فوتبال در برگزاری مسابقات پیشرو هستیم.

رئیس فدراسیون بسکتبال خطاب به رئیس جدید هیأت خوزستان، گفت: در گذشته تمام شهرستان‌های خوزستان در حوزه بسکتبال فعال بوده‌اند لذا باید هیأت‌های شهرستانی ساماندهی شوند.

داوری با اعلام اینکه به شرایط بسکتبال خوزستان اشراف داریم، افزود: باید علاقه مندان به بسکتبال را شناسایی و شرایط را اصلاح کنید چرا که امثال حامد حدادی در این استان بسیار وجود دارد.

وی با تاکید بر ورود به مساله آموزش گفت: در خوزستان قهرمان‌های ملی بسیاری وجود دارد که لازم است با همکاری شهرداری اهواز، مجموعه بسکتبال خوبی در جاده ساحلی آماده شود.

رئیس فدراسیون بسکتبال با بیان اینکه خوزستان در رشته‌های توپی، کم تیم نداشته، ادامه داد: اهواز می‌تواند در لیگ برتر بسکتبال ایران تیم داشته باشد. امیدیه، رامهرمز، دزفول، بهبهان، شوشتر و اندیمشک ظرفیت خوبی در بسکتبال دارند.

به گفته داوری، در طرح آمایش سرزمینی در کشور مشکل وجود دارد.

وی بسکتبال بانوان در خوزستان را ضعیف خواند و گفت: بازیکنان خوبی در این استان وجود دارد اما آموزش اشتباه است که لازم است مربیان به ویژه در رده‌های پایه، در اردوهای تیم ملی حضور داشته و آموزش ببینند لذا هیأت استان به فدراسیون مربی معرفی کند.

داوری به حاشیه بسکتبال خوزستان طی ۲ سال اخیر اشاره و عنوان کرد: بنده هیچ گاه قانون را زیر پا نمی‌گذارم، حمید بنی تمیم نیز همین گونه است. رئیس هیأت جدید هم باید بدون توجه به حواشی محکم کار کند، ما نیز کنارشان هستیم.

وی افزود: رأی دیوان عدالت در خصوص رئیس سابق هیأت خوزستان، به سود فدراسیون و ورزش و جوانان خوزستان بوده و کار تمام شده است. از سوی دیگر با توجه به اینکه نهاد عمومی غیردولتی هستیم لذا اساسنامه ثبت شرکت‌ها برای ما ملاک نبوده و اساسنامه وزارت ملاک است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *