0

حمایت از مردم لبنان در مقابل رژیم صهیونیستی حمایت از اسلام است

حمایت از مردم لبنان در مقابل رژیم صهیونیستی حمایت از اسلام است
بازدید 5

حجت الاسلام والمسلمین مهدی بصیرتی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به جنایت‌های جدید رژیم اشغالگر قدس اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در حالی در فلسطین و لبنان دست به جنایت می‌زند که بسیاری از افرادی که شهید شده‌اند زن و کودک هستند.

وی با بیان اینکه جنایت جدید این رژیم در لبنان نشانه خوی شیطانی آن است، ابراز داشت: جهان اسلام در مقابل این جنایت‌ها نباید ساکت بنشیند چراکه حمایت از مردم لبنان حمایت از اسلام و آرمانهای مسلمین است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با اشاره به اینکه مردم لبنان و فلسطین در خط مبارزه با رژیم صهیونیستی هستند، تصریح کرد: متأسفانه ارتش رژیم صهیونیستی از عدم اتحاد بین مسلمانان سواستفاده می‌کند و این در حالی است که برخی از دولتهای مرتجع عربی با سکوت و حتی همکاری با رژیم صهیونیستی همراه شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی عملاً و علناً و وقیحانه دست به ترور میزند و آن را صراحتاً اعلام می‌کند، گفت: این نشانه‌ای واضح از تروریست حکومتی و نقض کامل از ابتدایی‌ترین حقوق بشر است.

حجت الاسلام والمسلمین بصیرتی با بیان اینکه مردم کشورهای دنیا جنایت‌های رژیم صهیونیستی را می بیند و حتی به آن واکنش نشان داده می‌شود، افزود: با این وجود بر اساس استانداردهای دوگانه نهادهای حاکمیتی که دم از حقوق بشر می‌زنند این رژیم همچنان به جنایت‌های خود ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه جنایت‌های رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان تعرض آشکار به حاکمیت این کشور است، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی نشان داد که به هیچ کدامیک از قوانین بین المللی مقید نیست و از این رو باید پاسخ در خور این جنایت‌ها به آن داده شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *