0

مشارکت جمعی سبب توسعه و آبادانی منطقه لتحر کاشان می شود

مشارکت جمعی سبب توسعه و آبادانی منطقه لتحر کاشان می شود
بازدید 7

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا محمدی فشارکی در حاشیه برگزاری میز خدمت در منطقه لتحر کاشان اظهار داشت: مسئولان باید در جمع مردم باشند تا مشکلات مناطق را با کمک آنها تسهیل و برای رفع آن‌ها یک همت و مشارکت جمعی ایجاد کنیم.

وی ابراز داشت: امروز در همه مناطق کاشان از دورترین نقطه در فاصله ۹۰ کیلومتری تا مرکز و مناطق حاشیه‌ای شهر کارها انجام می‌شود بنابراین با این نگاه باید داشته‌های موجود، نواقص و کم‌کاری‌ها را فهرست کرده تا در راستای خدمت‌رسانی به مردم اقدام کنیم.

فرماندار ویژه کاشان با اشاره با تأکیدات مکرر رئیس جمهورشهید آیت‌الله رئیسی برای ارتباط مدیران و مسئولان با مردم تصریح کرد: همه کارها و توقعات را نمی‌توان از دولت انتظار داشت و بخش خصوصی هم مانند کاری که الان در منطقه در توسعه بخش صنعت و زیرساخت‌ها انجام می‌دهند باید نقش خود را ایفا کنند.

وی افزود: در روستاهای کاشان با مشارکت و خودیاری مردمی بسیاری از کارها انجام می‌شود و دولت با پذیرش سهم خود همراه آنها هستند.

محمدی فشارکی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت ۱۵ شهید منطقه لتحر گفت: افتخار و عزت و سربلندی ایران مدیون شهدا، جانبازان و ایثارگران است که با پذیرش تکلیف خود در بزنگاه تاریخی در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافتند.

وی خاطرنشان کرد: مردم این منطقه همواره با پیگیری مطالبات ارتباط نزدیکی با مسئولان داشته و با کمک این روح مشارکت جمعی می‌توان اتفاقات خوبی برای توسعه و آبادانی لتحر رقم زد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *