0

دوچرخه سواران آتش نشانی کاشان استان گلستان را پشت سر گذاشتند

دوچرخه سواران آتش نشانی کاشان استان گلستان را پشت سر گذاشتند
بازدید 5

سیدمصطفی محتشمیان در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به حرکت تیم منتخب دوچرخه سواری سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کاشان به مقصد مشهد مقدس اظهار داشت: دوچرخه سواران دوشنبه دوم مهرماه در ششمین روز رکابزنی خود از علی آباد کتول به طرف شهر خان ببین (زادگاه حکیم نامی، ابوالقاسم میرفندرسکی) حرکت کردند و پس از ورود به این شهر مورد استقبال و پذیرایی آتش نشانان آن قرار گرفتند.

وی ابراز داشت: دوچرخه سواران آتش نشانی کاشان پس از عبور از شهرخان ببین، شهرهای دلند در بخش مرکزی شهرستان رامیان، آزادشهر، مینودشت و گالیکش را پشت سر گذاشتند تا به جنگل گلستان و مقصد پایانی ششمین روز حرکت خود رسیدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی کاشان با اشاره به ۱۰۶ کیلومتر رکابزنی تیم منتخب دوچرخه سواری سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کاشان در شهرهای استان گلستان تصریح کرد: این تیم با حرکت از کاشان و عبور از استان‌های قم، تهران، مازندران و گلستان ۶۷۰ کیلومتر را در مدت شش روز رکاب زدند.

وی افزود: دوچرخه سواران آتش نشانی کاشان امروز سه‌شنبه سوم مهرماه در هفتمین روز رکابزنی خود از کاشان تا مشهد مقدس حرکت خود را از استان خراسان شمالی آغاز کردند.

محتشمیان افزود: بیست و چهارمین دوره رکابزنی تیم منتخب دوچرخه سواری سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کاشان تا مشهد مقدس در آستانه هفته دفاع مقدس با یاد شهدای آتش‌نشان و یادبود ۱۸۲۶ شهید دارالمومنین کاشان روز چهارشنبه ۲۸ شهریور از این شهرستان آغاز کردند و سپس دوچرخه سواران مسافت یک هزار و ۳۰۰ کیلومتری کاشان تا مشهد مقدس را به مدت ۱٠ روز با شعار «بر بال ققنوس تا بارگاه طوس» رکاب می‌زنند تا روز ششم مهرماه و در آستانه روز ملی آتش نشانی و ایمنی وارد مشهد مقدس شوند.

شایان ذکر است آقایان عمران سرانجام، جواد فلاح مقدم، مصطفی رعیت، اسحاق بی‌غمی، مسعود رشیدی، حسین صابر، محسن زارع، قاسم خارکن، محمدحسین رضازاده، حسین کچویی، مرتضی زرکار و ابوالفضل پردل به سرپرستی سجاد مظفری تبار اعضای این تیم هستند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *