0

آبرسانی به روستای قراکند رزن

آبرسانی به روستای قراکند رزن
بازدید 5

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر غفاری آثار با اعلام این خبر، اظهار کرد: ۶۸۰۰ متر خط انتقال آب با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال در روستای قراکند برای آبرسانی به این روستا اجرا شده است که ۲۰ میلیارد ریال آن توسط شورای روستا خیرین و اهالی روستا تامین شد.

فرماندار رزن در آیین بهره برداری از طرح آبرسانی به روستای قراکند تصریح کرد: در کنار کمک های اهالی و خیرین روستا و تلاش و همیاری دهیاری و شورای اسلامی روستا شخصاً از اخوان یادگاری تشکر میکنم که چاه آب را اهدا کردند تا اهالی روستای قراکند از نعمت آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار بهره‌مند شوند.
وی در رابطه با پروژه آبرسانی به روستای قراکند، عنوان کرد: اجرای خط برق به طول ۶۰۰ متر با اعتباری افزون بر ۷۰۰ میلیون تومان و تجهیز چاه با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد تومان به منظور طرح آبرسانی به این روستا انجام شده تا آب شرب پایدار و سالم در اختیار جمعیت ۶۰۰ نفری روستای قراکند، قرار بگیرد.
فرماندار رزن افزود: برای اجرای این پروژه با مساعدت استاندار همدان و پیگیری‌های مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تامین لوله آبرسانی به این روستا توسط جناب آقای حاج اکبر ابراهیمی، پدر آبرسان ایران انجام پذیرفت.
غفاری‌آثار در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از خیرین آب رسان روستا عنوان کرد: آبرسانی به روستاها همواره در دستور کار ما قرار دارد و پروژه های جهاد آبرسانی شهرستان با پیشرفت بسیار خوبی، درحال انجام هستند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *