0

یکی از مدارس گرگان به دلیل گودبرداری از چرخه آموزش خارج می‌شود

یکی از مدارس گرگان به دلیل گودبرداری از چرخه آموزش خارج می‌شود
بازدید 12

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدرضا نظری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی بازدید هایی که از دبیرستان متوسطه اول پسرانه رحمت الله مومنان و دخترانه جنت کوی قلعه حسن گرگان انجام شد.

وی با اشاره به اینکه حفظ سلامت و ایمنی دانش‌آموزان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، افزود: اکنون گودبرداری غیر اصولی صورت گرفته است که باعث شده تا این مدرسه نا امین شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: قبل از اینکه گوبرداری انجام شود هیچ خطر جدی وجود نداشت و ساختمان این آموزشگاه از نظر ساختاری سالم بود و تخریبی نبوده است و این اقدام باید با نظارت بیشتری انجام می‌شد

نظری با بیان اینکه به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد که سلامت و آینده فرزندان این مرز و بوم به خطر افتد، اظهار کرد: این مدرسه به دلیل عدم ایمنی لازم، از چرخه آموزش خارج خواهد شد و تا روز شنبه، دانش‌آموزان هر دو شیفت در مدرسه جدیدی جانمایی خواهند شد که این اقدام به‌منظور تأمین سلامت و امنیت دانش‌آموزان انجام خواهد شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *