0

سربازان طی خدمت سربازی برای اشتغال آماده می‌شوند

سربازان طی خدمت سربازی برای اشتغال آماده می‌شوند
بازدید 5

سرهنگ علی مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر با تبریک روز سرباز گفت: سربازان وظیفه پس ورود به فراجا برای آنان دوره آموزشی و دوره‌های آمادگی رزمی و رزم انفرادی برگزار می شود و هر سرباز علاوه بر آموزش به لحاظ بهداشت جسمی و روان نیز مورد بررسی قرار گرفته و بعد از تائید وارد عرصه خدمت می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه پس از طی شدن دوره آموزشی، در دوران خدمت هم آموزش های تکمیلی ادامه دارد، گفت: آموزش‌ها در دوره خدمت تخصصی‌تر و جنبه مهارت‌آموزی پیدا می‌کند.

سربازان طی خدمت سربازی برای اشتغال آماده می‌شوند

سرهنگ مرادی افزود: کسب آمادگی جسمانی و رفتاری و بهداشت روان از ایمن‌ترین آموزش‌های دوران سربازی است.

معاون تربیت و آموزش فراجا استان فارس با بیان اینکه مهارت‌آموزی سربازان از سال ۱۳۹۶ آغاز تا علاوه بر شیوه خدمتی مسیر اشتغال را نیز هموار کند، گفت: با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای، سربازان پس از مهارت‌آموزی به بانک های عامل جهت اخذ تسهیلات ۱۵۰ میلیون تومانی معرفی تا پس از اتمام خدمت وارد بازار کار شوند.

سربازان طی خدمت سربازی برای اشتغال آماده می‌شوند

وی در پایان با اشاره به وضعیت درآمدی و معیشتی سربازان گفت: خوشبختانه مسیر خوبی ایجاد شده و سربازان از حقوق خوبی بهره‌مند می باشند و تا با تلاش های صورت گرفته مشکلات معیشتی سربازان به حداقل برسد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *