0

مفاهیم دفاع مقدس باید از دریچه فکری رسانه‌ای به جوانان منتقل شود

مفاهیم دفاع مقدس باید از دریچه فکری رسانه‌ای به جوانان منتقل شود
بازدید 6

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا رستمی عصر چهارشنبه در آیین رونمایی از ویژه نامه دفاع مقدس و روحانیت اظهار کرد: در این هفته میزبان ستارگان روی زمین یعنی شهدا و جانبازان هستیم و این زمان بهترین فرصت برای تبیین مفاهیم دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جوان است.

مسوول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه کشور بیان کرد: مفاهیم و وقایع دوران دفاع مقدس با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری باید نسل به نسل منتقل شود و امروز با یک چالش تفاوت نسلی موجه هستیم که غربی برای هر نسلی نامی انتخاب کرده‌اند.

وی ادامه داد: نسل‌ها به تفکیک هر سال خصوصیات خاصی دارند که انتقال مفاهیم با چالش مواجه می‌شود که باید از راه درستی این مفاهیم را به جوانان و نوجوانان منتقل کنیم.

حجت الاسلام رستمی ابراز کرد: نسل جدید بهره هوشی بالا و هوش عاطفی پایین دارند و با توجه بر اینکه از جبلان ذهنی بالایی برخوردار هستند ولی احساسات خود را نمی‌توانند مدیریت کنند که این مساله یک عارضه است.

مسوول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه کشور تصریح کرد: راه ورود به عواطف جوانان باز است و دشمنان هم اهداف خود را از طریق وهم و خیال به آنها تزریق می‌کنند.

وی یادآور شد: باید از دریچه فکری رسانه‌ای به نسل جوان ورود پیدا کرده و معارف دینی و دفاع مقدس را به اذهان آنان تزریق کنیم.

حجت الاسلام رستمی خاطرنشان کرد: مرکز حوزه نیز در رسانه اقداماتی همچون تولید نشریه انجام داده که مطالب در بخش‌های رسانه و فضای مجازی منتشر خواهد شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *