0

انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارقان احشام دستگیر شدند

انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارقان احشام دستگیر شدند
بازدید 8

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه سه ماموریت ویژه پلیسی طی ۲۴ ساعت گذشته در استان به انجام رسید، ابراز داشت: در این راستا چهار سارق و ۱۹ معتاد متجاهر دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه در پی سرقت احشام حوزه گرمسار موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، افزود: بررسی ها حاکی از دست داشتن رد سرقت توسط یک زندانی در بند بود.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه این فرد به انجام سرقت احشام با همدستی سه نفر اعتراف کرده است، ابراز داشت: در کارنامه این سارقان اعتراف به ۱۶ فقره سرقت احشام ثبت شده است.

موقوفه ای بابیان اینکه طرح ارتقا امنیت اجتماعی به مدت سه روز در دامغان اجرا شد، تصریح کرد: ماحصل اجرای طرح دستگیری ۱۹ معتاد متجاهر و سارق بود و موتورسیکلت، خودرو سرقتی و یک قبضه سلاح شکاری نیز کشف شدند.

وی از دستگیری سارق باغ گردوها در شاهرود خبر داد و افزود: متهم سابقه دار به انجام بیش از یک میلیارد ریال سرقت از باغ های گردو در سطح شهرستان اعتراف کرده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *