0

نظارت دقیق بر سرویس‌ مدارس یزد و برخورد با رانندگان غیرمجاز

نظارت دقیق بر سرویس‌ مدارس یزد و برخورد با رانندگان غیرمجاز
بازدید 6

مهدی فعالی در گفتگو با مهر اعلام کرد: با توجه به اینکه ساماندهی سرویس مدارس امسال بر اساس ثبت‌نام در سامانه سپند انجام شده و رانندگان نیز ملزم به دریافت مجوز از این سامانه هستند، با تقویت تیم‌های بازرسی و آموزش نیروهای جدید، نظارت مستمر بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان سرویس مدارس در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: در هفته اول مهر به رانندگان فاقد مجوز تنها تذکر داده و آن‌ها را به دریافت مجوز از سازمان معرفی می‌کنند. این اقدام با هدف ایجاد فرصت برای رانندگان و کاهش مشکلات احتمالی برای خانواده‌ها صورت می‌گیرد و سپس از هفت سوم با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

فعالی گفت: در این مرحله، به رانندگان فاقد مجوز تذکر کتبی داده می‌شود و در صورت تداوم تخلف، با معرفی آن‌ها به پلیس راهور، ضمن اعمال جریمه خودرو آنها نیز متوقف خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد با تشکر از تلاش‌های همکاران، بر اهمیت ارائه خدمات باکیفیت به دانش‌آموزان تأکید کرد و از خانواده‌ها خواست پس از انتخاب راننده سرویس، از مجوزدار بودن راننده اطمینان حاصل کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به سازمان اطلاع دهند.

فعالی از رانندگان فاقد مجوز سرویس مدارس خواست تا پایان مهرماه نسبت به ثبت نام در سامانه سپند اقدام کرده و از تخفیف ۵۰ درصدی برای دریافت مجوز فعالیت بهره مند شوند.

وی افزود: نظارت دقیق سازمان و همکاری خانواده‌ها نقش مهمی در تأمین ایمنی و رفاه دانش‌آموزان و ارتقای کیفیت خدمات سرویس مدارس خواهد داشت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *